whatsapp-big-change

واٹس ایپ میں اچانک بڑی تبدیلی سے صارفین پریشان

دنیا بھر میں مقبول ترین میسیجنگ ایپلی کیشن واٹس ایپ نے اچانک بڑی تبدیلی کر دی ہے، جس سے کچھ صارفین پریشانی محسوس کرنے لگے ہیں۔

ویب بیٹا انفو کی ویب سائٹ نے اس حوالے سے خبر دی ہے کہ واٹس ایپ بیٹا کا اینڈرائیڈ ورژن 2.21.13.17 استعمال کرنے والے صارفین اب بزنس کلاس اکاؤنٹس پر آن لائن یا لاسٹ سین کا اسٹیٹس نہیں دیکھ سکیں گے۔

اس تبدیلی کے حوالے سے صارفین کے ذہنوں میں کچھ شبہات پائے جا رہے ہیں، ویب سائٹ کا کہنا ہے کہ ایپلیکیشن میں یہ تبدیلی دو دن قبل کی گئی ہے، لوگوں نے اسے پہلے ایپ کی غلطی سمجھا تھا تاہم اب تصدیق ہو گئی ہے کہ ایپ میں واقعی تبدیلی کی گئی ہے۔

واٹس ایپ میں اچانک بڑی تبدیلی سے صارفین پریشان 1

جو تبدیلی کی گئی ہے اس کے مطابق اگر آپ کسی بزنس اکاؤنٹ سے چیٹنگ کر رہے ہیں تو اس وقت آپ کو آن لائن کی بجائے بزنس اکاؤنٹ لکھا نظر آئے گا۔

واضح رہے کہ نئی پرائیویسی پالیسی سامنے آنے کے بعد یہ افواہیں زیرگردش تھیں کہ واٹس ایپ نے اپنے صارفین سے تمام قسم کے ڈیٹا کی منتقلی کی اجازت مانگ لی ہے جس کے بعد کمپنی اپنی مرضی سے یہ تفصیلات فیس بک سمیت کسی بھی تھرڈ پارٹی کو فروخت کر سکتی ہے۔

تاہم اب ایک بار پھر واٹس ایپ نے صارفین کا اعتماد بحال کرنے کے لیے اُن کی چیٹ کی تصاویر شیئر کیں اور بتایا کہ صارفین کا ڈیٹا ٹیکنالوجی لیئرز (تہوں) کی صورت میں محفوظ ہوتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں