فن لینڈ کی کمپنی نے حیرت انگیز انگوٹھی تیار کر لی 1

فن لینڈ کی کمپنی نے حیرت انگیز انگوٹھی تیار کر لی

ہیلسنکی: فن لینڈ کی کمپنی اورا نے ایک حیرت انگیز انگوٹھی تیار کر لی ہے، جو انسانی صحت کے لیے ایک زبردست ٹریکر کے طور پر کام کرتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق فن لینڈ کی کمپنی اورا نے دنیا کی جدید ترین ٹیکنالوجی سے لیس انگوٹھی تیار کی ہے، یہ انگوٹھی دراصل صحت کے حوالے سے ایک ٹریکر کے طور پر کام کرتی ہے جب کہ اس کا وزن ہلکا ہے تاہم اس کے فیچرز بے شمار ہیں۔

یہ 6 سے 13 نمبروں کے سائز میں دستیاب ہے اور 3 مختلف رنگوں کی حامل ہے جس میں سنہرا، کالا اور سِلور شامل ہے۔ اس انگوٹھی میں سونے اور جاگنے کو ٹریک کرنے کا انتظام ہے، اس کے علاوہ جسمانی درجہ حرارت، دھڑکن اور سانس لینے کے عمل کو بھی ٹریک کرنے کا سسٹم موجود ہے۔

دراصل اورا رِنگ ایک چھوٹا ٹائٹینیم ڈیوائس ہے، جو بہت سارے ڈیٹا کو ٹریک کرتا ہے اور اس کا مقصد آپ کے جسم کے اندر کیا ہو رہا ہے اس کی واضح تصویر فراہم کرنا ہے۔

اگرچہ یہ بنیادی طور پر ایک سلیپ ٹریکر ہے، جو ہر نیند کے مرحلے میں وقت کی پیمائش کرتا ہے، لیکن یہ انگوٹھی آپ کے دل کی دھڑکن، دل کی دھڑکن کے تغیر، سانس لینے کی شرح، جلد کا درجہ حرارت اور کئی دیگر میٹرکس کو بھی ریکارڈ کرتی ہے۔

یہ ایک نہایت ذہانت سے ڈیزائن کی ہوئی اور معقول حد تک آرام دہ انگوٹھی ہے، جو اہم ڈیٹا فراہم کرتی ہے اور نیند سے باخبر رکھنے والی بہترین ایپس کی سطح کے قریب کارکردگی دکھاتی ہے۔ اور یہ آپ کو ڈیٹا کی بنیاد پر اپنی نیند کو بہتر بنانے کے لیے ٹھوس تجاویز بھی دیتی ہے۔

گزشتہ برس سے یہ اورا رِنگ تیزی سے مقبول ہو رہی ہے، محققین اس نکتے پر کام کر رہے تھے کہ ایسی انگوٹھی بنائی جائے جو بیماری کا بھی پتا لگا سکے، امریکا کی نیشنل باسکٹ بال ایسوسی ایشن نے اعلان کر کے لوگوں کو حیران کیا کہ اس نے کھلاڑیوں کی نگرانی کے لیے 2,000 اورا رنگ خرید لی ہیں۔

پرنس ہیری بھی اس انگوٹھی کے مداح رہے ہیں، اور امریکی اداکارہ جینیفر اینسٹن اور مشہور ترین ماڈل کم کارڈیشین ویسٹ جیسی مشہور شخصیات کو بھی سلیپ ٹریکر پہنے دیکھا گیا ہے۔

تھرڈ جنریشن اورا رِنگ میں نئی اور زبردست خصوصیات بھی شامل کی گئی ہیں جیسا کہ خواتین کے پیریڈز کی پیش گوئی اور خون میں آکسیجن کی سطح۔ اس حیرت انگیز انگوٹھی کی قیمت 300 کے قریب ڈالرز ہے

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں