پاکستان میں اومیکرون کا خطرہ، این سی او سی کا کورونا ویکسینیشن سے متعلق سخت اقدامات کا فیصلہ 1

پاکستان میں اومیکرون کا خطرہ، این سی او سی کا کورونا ویکسینیشن سے متعلق سخت اقدامات کا فیصلہ

اسلام آباد : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر اومیکرون کے خطرے کے پیش نظر کورونا ویکسینیشن سے متعلق سخت اقدامات کا فیصلہ کرلیا اور صوبوں کو ویکسینیشن کےاہداف کے حصول کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا اجلاس ہوا ، جس میں این سی او سی نے کورونا صورتحال اور نیشنل ویکسین اسٹریٹجی پر غور کیا گیا۔

اجلاس میں متعلقہ حکام نے کورونا پھیلاؤ،شرح اموات،اسپتال میں داخلوں پربریفنگ دی ، این سی او سی نے شہروں میں جاری ویکسینیشن مہم پر تفصیلی غور کیا۔

این سی او سی نے کورونا ویکسینیشن کےبارے میں سخت اقدامات پر اتفاق کیا اورکورونا ویکسینیشن کے ضلع کی سطح پر اہداف پر غور کرتے ہوئے کہا صوبے ویکسینیشن کےاہداف کے حصول کیلئے سخت اقدامات کریں۔

این سی او سی نے کورونا ویکسینیشن کی شرح، اسٹاک، خریداری کے امور پر غور کرتے ہوئے کہا صوبے کورونا ویکسینیشن میں بہتری کیلئےاقدامات کریں۔

این سی او سی کا کہنا تھا کہ اومی کرون کے تناظر میں ویکسینیشن میں اضافہ ناگزیر ہے، اومی کرون کا پھیلاؤ روکنے کا واحد حل کورونا ویکسینیشن ہے۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے ملک میں میڈیکل آکسیجن کی پیداوار، ترسیل کے نظام پر غور کرتے ہوئے مختلف مقامات پر آکسیجن پروڈکشن پلانٹس لگانے کی تجویز دے دی اور کہا ملک کےدوردرازعلاقوں میں آکسیجن پروڈکشن پلانٹس لگائےجائیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں