heavy-rains-12-died-in-punjab

طوفانی بارشوں نے پنجاب میں تباہی مچا دی، 12 افراد جاں بحق

اوکاڑہ/پاکپتن: طوفانی بارشوں نے پنجاب میں تباہی مچا دی ہے، تین مختلف حادثات میں 12 افراد جاں بحق ہو گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں آندھی اور طوفانی بارش نے تباہی مچا دی، اوکاڑہ میں بارشوں سے دس افراد جان کی بازی ہار گئے، ٹوبہ ٹیک سنگھ میں 2 افراد آسمانی بجلی گرنے سے جاں بحق ہو گئے۔

اوکاڑہ میں آندھی اور طوفانی بارش نے ہنستا بستا گھر اجاڑ دیا، طارق آباد میں مکان کی چھت گرنے سے 8 افراد جاں بحق ہو گئے، ریسکیوذرائع کا کہنا ہے ملبے تلے دب کر زخمی ہونے والوں میں خواتین اور بچے بھی شامل ہیں، حادثے کے زخمیوں کو قریبی اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

اوکاڑہ ہی میں درخت اور دیوار گرنے سے دو افراد جاں بحق ہو گئے، ادھر ٹوبہ ٹیک سنگھ میں آسمانی بجلی گرنے سے کھتیوں میں کام کرنے والے 2 افراد جاں بحق ہوگئے، فیصل آباد میں بھی طوفانی ہوائیں چلنے سے ایک گھر کی چھت گر گئی، ملبے تلے دب کر چھے افراد زخمی ہوگئے، تیز ہواؤں نے سائن بورڈ بھی اڑا دیے۔

ساہیوال اور منچن آباد میں بھی تیز ہواؤں سے کئی چھتوں، بل بورڈز، کھمبوں اور درختوں کو نقصان پہنچا، لاہور میں تیز اور گرد آلود ہواؤں نے لاہوریوں کو بھی مشکل میں ڈال دیا، شہری موٹر سائیکلیں روک کر طوفان تھمنے کا انتظار کرتے نظر آئے۔

پاکپتن میں تیز آندھی کے باعث 5 مختلف مقامات پر آگ لگنے کے واقعات بھی رونما ہوئے، گاؤں 15 ایس پی میں لگنے والی آگ نے 9 گھروں کولپیٹ میں لے لیا، آگ لگنے سے تمام گھروں کا قیمتی سامان جل گیا، ریسکیو ذرائع کے مطابق گاؤں ماچھی سنگھ، نورپور، علی پور سمیت 5 مقامات پر کھیتوں میں آگ لگ گئی، پانچوں مقامات پر آگ کنٹرول کرنے کے لیے فائر بریگیڈ کا آپریشن جاری ہے۔

ادھر لاہور کے مختلف علاقوں میں موسلا دھار بارش سے شہر میں گرمی کا زور ٹوٹ گیا ہے، درجہ حرارت کم ہو کر 20 ڈگری سینٹی گریڈ پر آ گیا، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آئندہ 24 گھنٹوں میں وقفے وقفے سے بارش کا امکان ہے، شہر میں 40 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوا چل رہی ہے، جب کہ ہوا میں نمی کا تناسب 80 فی صد ریکارڈ کیا گیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں