طوفان کا خدشہ، رات گئے سرکاری تعطیل کا اعلان 1

طوفان کا خدشہ، رات گئے سرکاری تعطیل کا اعلان

کراچی: محکمہ تعلیم سندھ نے کل صوبے بھر میں تعلیمی ادارے بند رکھنے کا اعلان کردیا۔

محکمہ تعلیم سندھ نے سمندری طوفان شاہین اور اس کے نتیجے میں ہونے والی ممکنہ بارشوں کے پیش نظر کل سندھ بھر میں تعطیلات کا اعلان کردیا۔
وزیرتعلیم سندھ سردار شاہ نے اعلان کیا کہ کل تمام سرکاری و پرائیویٹ اسکول اورکالجزبند رہیں گے۔

قبل ازیں سندھ پرائیوٹ اسکولز اینڈ کالجز ایسوسی ایشن نے غیریقینی موسم کی صورت حال کے باعث کل (جمعہ) کو تمام نجی اسکول اور کالجز بند رکھنے کا اعلان کیا تھا۔

آل سندھ پرائیویٹ اسکولز اینڈ کالجز ایسوسی ایشن کےچیئرمین حیدر علی کا کہنا تھا کہ بارشوں سے متاثرہ اضلاع میں اسکولز بندکرنےکا فیصلہ والدین کی پرشانی کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ سندھ کے جن اضلاع میں موسم ٹھیک ہے وہاں نجی تعلیمی ادارے کھلے رہیں گے۔

دوسری جانب پاکستان میڈیکل کمیشن کے تحت ٹیسٹ دینے والے طلبا تذبذب کا شکار ہیں کیونکہ پی ایم سی کی جانب سے تاحال کوئی مؤقف سامنے نہیں آیا۔ رپورٹ کے مطابق کل گلستان جوہر میں پی ایم سی کے تحت ٹیسٹ لیا جائیگا، طوفانی بارشوں کے ہیش نظر والدین بھی مشکلات کا شکار ہیں۔

خیال رہےکہ شمال مشرقی بحیرہ عرب میں ٹراپیکل سمندری طوفان تشکیل پا رہا ہے جس کے نتیجے میں سندھ اور مکران کے ساحلی علاقوں میں تیز ہواؤں کے ساتھ طوفانی بارشوں کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق سائیکلون کراچی سے 240 کلومیٹر دور ہے جو سندھ اور مکران کے ساحلی علاقوں میں موسلا دھار بارشوں اور تیز ہواؤں کا باعث بن سکتا ہے۔

مقامی انتظامیہ نے طوفان کے پیش نظر ایمرجنسی نافذ کردی ہے جبکہ ناگن چورنگی سمیت دیگر علاقوں میں پولیس کی ریسکیو ٹیمیں تعینات کردی گئیں ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں