جرمنی میں رہائش 1

جرمنی میں رہائش

اگرچہ جرمنی میں مکان سازی کی شرحیں نسبتا low کم ہیں ، جبکہ تقریبا of 52٪ آبادی کرایے پر رہائش کا انتخاب کرتی ہے ، املاک کی مارکیٹ میں استحکام ہونے کی وجہ سے یہ سرمایہ کاری کا ایک کشش اختیار ہے۔ تاہم ، یہاں تک کہ آپ اپنے گھر کی تلاش بھی شروع کر سکتے ہو ، اس کے لئے کچھ قابل ذکر چیزیں یاد رکھنا ضروری ہیں۔

جرمنی میں ، مکان کیوں خریدیں؟
مندرجہ ذیل نکات پر غور کریں اگر آپ جرمنی میں مکان خریدنے اور کرائے پر لینے کے درمیان پھٹے ہوئے ہیں:

آپ کو اپنا گھر بننے سے سکون اور راحت کا احساس ملتا ہے۔

مکان مالکان اپنی پراپرٹی پر لامحدود طاقت رکھتے ہیں اور ان کی خدمات کے سپلائرز کو منتخب کرنے ، ساختی بہتری لانے ، redecorate اور پالتو جانور رکھنے کے لئے آزاد ہیں۔

گھر خریدنے کے لئے یہ ایک مستحکم مالی سرمایہ کاری ہے ، خاص طور پر اگر آپ کے پاس کسی کھاتے میں بیٹھے ہوئے سرمایے ہیں ، جہاں قیمتوں میں اضافے کا امکان نہیں ہے۔
خاص طور پر ، جرمنی خریدنے کے لئے ایک اچھی جگہ ہے ، جس میں رہن کی شرح سود (عام طور پر 1-2 فیصد) اور ایک صحت مند پراپرٹی مارکیٹ ہے۔

خریداری کی زمین چیک لسٹ

ایک مشکل ترین مالی فیصلہ جو آپ نے کبھی بھی کرنا ہے وہ گھر خریدنا ہے ، لہذا اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنا ہوم ورک کرکے پوری طرح تیار ہیں۔ اگر آپ کو یقین ہی نہیں ہے کہ شروع کرنا ہے تو جرمنی میں مکان خریدنے سے پہلے ہم نے مختلف نکات کی ایک آسان چیک لسٹ تیار کی ہے۔

Homebuyer ٹیکس اور لاگت
مکان خریدنا ناگزیر طور پر صرف رہن لینے اور اپنے خوابوں سے متعلق گھر پر بولی لگانے کی بات نہیں ہے۔ اس میں ملوث دیگر اراضی پر ٹیکس اور فیس بھی ہیں۔ کس چیز کی توقع کرنا ہے سیکھنے میں ، غیر متوقع اخراجات سے ناخوشگوار مایوسی کو روکیں۔

جرمنی میں ہائپوٹیکل
مکان خریدنے والے زیادہ تر افراد کو رہن کی ضرورت ہوگی۔ جرمنی میں بنیادی ضروریات کیا ہیں؟ کس قسم کے رہن دستیاب ہیں اور کون سا طریقہ حاصل کرنے کے لئے ہے؟ آپ رہن کے مشیر یا مالی مشیر کی کس طرح مدد کرتے ہیں؟ ہمارے گائیڈ میں سابق فوجیوں کے لئے جرمن رہن کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں۔

جرمنی میں ، جائیداد خریدیں
اگر وہ جرمنی میں یا کہیں اور رہتے ہیں تو ، جرمنی میں غیر ملکیوں کو پراپرٹی خریدنے پر پابندی نہیں ہے۔ لہذا ، ایک غیر رہائشی کی حیثیت سے ، آپ اس پراپرٹی کو لیز پر دینے کے اظہار ارادے سے خرید سکتے ہیں ، یا اگر آپ جرمنی سے دور جاتے ہیں تو ، آپ اپنا مکان کرایہ پر لینے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ اگرچہ مکان مالکان کے لئے کرایہ کی جائیدادیں آمدنی کا ایک اچھا ذریعہ ہوسکتی ہیں ، لیکن کرایہ کے معاہدے جرمنی میں کرایہ دار کے حامی ہیں ، اس کا مطلب یہ ہے کہ جاگیردار اپنے کرایہ داروں کے خلاف سخت ذمہ داریاں رکھتے ہیں۔

الاؤنس اور سباونشنز

گھر خریدنا مہنگا پڑ سکتا ہے۔ جرمنی کی حکومت نے ان لوگوں کو متعدد گرانٹ ، قرضے اور الاؤنسز مہیا کردیئے ہیں جو خود کو سستے اخراجات میں کاٹ ڈالنے کے بارے میں فکر مند ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ نیا گھر خریدنے یا بنانے میں خرچ کرنے میں مدد کریں ، آپ کے گھر کو زیادہ ماحول دوست بنائیں ، یا بطور خاندان جرمنی میں اپنا پہلا گھر خریدیں۔

جرمنی میں مکان خریدنے میں کتنا خرچ آتا ہے؟
جرمنی میں گھر خریدنے کے اخراجات

عام طور پر ، پراپرٹی خریدنے والے خریدار کو خریدنے والی قیمت کا تقریبا percent 10 فیصد ہوتا ہے۔ اس میں شامل ہیں: 3.5-6.5 فیصد (grunderwerbssteue) لینڈ ٹرانسفر ٹیکس؛ 1.2-1.5 فیصد نوٹری فیس؛

آپ کو جرمنی میں پراپرٹی کرایہ پر لینا چاہ purchase
جرمنی کا مطالبہ زمین
جرمنی میں مالیاتی بحران کے بعد سے رہائش کی قیمتوں میں نمایاں اضافہ ہوا ہے ، اور اب اس مقام پر پہنچ گئے ہیں جہاں کچھ تجزیہ کاروں نے بڑے شہروں میں بلبلے کے خطرے سے متعلق احتیاط برتی ہے۔ مثال کے طور پر پراپرٹی کنسلٹنسی نائٹ فرینک نے اندازہ لگایا ہے کہ 20.5 میں برلن میں قیمتوں میں پانچویں (2017 فیصد) کا اضافہ ہوا ہے ، جس سے شہر کی دنیا کی تیز رفتار حرکت ہوتی ہے۔

یہ اضافہ کتنے پائیدار ہے یہ دیکھنا باقی ہے: بنڈس بینک کے ذریعہ 2018 کے شروع میں جاری کردہ اعداد و شمار نے اشارہ کیا ہے کہ شہروں اور قصبوں میں اثاثوں کی قیمت 15 سے 20 فیصد زیادہ ہوجاتی ہے۔

اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ مکان خریدنا چھوڑ دیں کیونکہ کچھ جگہیں اب بھی سستی ہیں۔ جرمن صارفین کی تنظیم اسٹیفٹنگ وارینٹیسٹ کے ذریعہ 2017 میں شائع ہونے والے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ میگڈ برگ اور کوٹبس میں خریدار 130،200,000 مربع میٹر کا خاندانی گھر XNUMX،XNUMX یورو کے لئے خرید سکتے ہیں ، لیکن انہیں اسی مقدار میں کولون یا ڈسلڈورف میں دو کمروں کا ایک چھوٹا فلیٹ مل جائے گا۔ ، اور میونخ میں صرف ایک چھاترالی۔

جرمنی کے شہروں میں مکانات کی تعداد

عالمی جائیداد کے نیچے دیئے گئے اعداد و شمار ہر شہر میں مکانات کی قیمتوں کا ایک اشارہ دیتے ہیں (2017 کی تیسری سہ ماہی کے اعداد و شمار کی بنیاد پر)۔

میونخ: 5,839،4,233 یورو (اپارٹمنٹ) ، XNUMX،XNUMX یورو (خاندانی گھر)

ہیمبرگ: 3.669 یورو (اپارٹمنٹ) ، 2.529 یورو (اپارٹمنٹ) (خاندانی گھر)

برلن: 3.593 یورو (اپارٹمنٹ) ، 2.321 یورو (اپارٹمنٹ) (خاندانی گھر)

فرینکفرٹ: 3.167 یورو (اپارٹمنٹ) ، 2.500 یورو (اپارٹمنٹ) (خاندانی گھر)

کولون: یورو 2,671،2,240 (اپارٹمنٹ) ، یورو XNUMX،XNUMX (خاندانی گھر)

ہینور: 2.257 یورو (اپارٹمنٹ) ، 2.0077 یورو (اپارٹمنٹ) (خاندانی گھر)

جرمنی میں ، کرایہ پر لینا
جرمنی میں کرایہ پر لینا بہت عام ہے ، آدھے سے زیادہ جرمن کرائے کی رہائش پر رہتے ہیں۔ بڑے شہروں میں ، یہ سب سے زیادہ وسیع ہے ، برلن میں گھریلو ملکیت کی مالیت کی شرح کم پندرہ فیصد ہے۔

بنڈس بینک کے نتائج کے مطابق ، 7.2 کے دوران جرمنی میں کرایے کی قیمتوں میں 2017 فیصد کا اضافہ ہوا ہے۔ گلوبل پراپرٹی گائیڈ کے اعداد و شمار میں 120 مربع میٹر اپارٹمنٹ کے تین بڑے شہروں میں اوسط کرایوں اور پیداوار سے پتہ چلتا ہے:

میونخ: ایک مہینہ یورو 2,250،2.9 ، پیداوار XNUMX فیصد
برلن: ایک مہینہ میں 1,500،3 یورو ، XNUMX of کی پیداوار
فرینکفرٹ: ایک مہینہ میں 1,500،3.7 یورو ، پیداوار XNUMX فیصد
جرمنی میں گھر کیسے تلاش کریں
پراپرٹیز انفرادی طور پر یا کسی رئیل اسٹیٹ ایجنٹ (اموبیلیئن میکلر) کے ذریعہ بیچی جاسکتی ہیں۔ اس معاملے میں ، عام طور پر خریدار کا فرض ہوتا ہے کہ وہ ایسی پراپرٹی کا پتہ لگائے جس میں وہ دلچسپی رکھتے ہوں اور پھر مالک یا ان کے ایجنٹ سے رابطہ کریں۔

اس سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ فروخت کنندہ عام طور پر اسٹیٹ ایجنٹوں کو ادائیگی کرتا ہے ، حالانکہ ایسا ہمیشہ نہیں ہوتا ہے۔ چونکہ ایجنٹوں کے لئے فیسیں عام طور پر خریداری کی قیمت کا 3-7٪ ہوتی ہیں ، لہذا یہ تصدیق کرنا ضروری ہے کہ انھیں کون ادا کرتا ہے۔ ان کی قومی ایسوسی ایشن ، آئی وی ڈی کے ذریعے ، آپ کو ایک اسٹیٹ ایجنٹ مل جائے گا۔

جائیداد برائے فروخت میں ونڈو یا نوٹس بورڈ پر اپنے صحن میں اشتہار کی علامت ہوسکتی ہے ، لیکن یہ جرمنی میں نسبتا unc غیر معمولی بات ہے ، لہذا ہر گھر کو فروخت کے لئے تلاش کرنے پر بھی نہ گنیں ، یہاں تک کہ آپ جس سڑک پر ہر روز نیچے جاتے ہیں۔

آن لائن پراپرٹیز کے پورٹلز

اموبیلیئنسکوٹ 24 (صرف جرمن)
Immowelt.de (صرف جرمن)
عدم استحکام (صرف جرمن)
اسٹیٹ کا انتخاب

عام طور پر ، جرمن پراپرٹی خریدنے کا منصوبہ رکھتے ہیں اور اس میں توسیع کی مدت ، یا زندگی کے لئے باقی رہتے ہیں ، لہذا یہ فیصلہ کرنا اہم ہے کہ آپ اپنا فیصلہ کرتے وقت وقت لگائیں اور اس میں کودیں نہ جائیں۔ کاروبار مطلوبہ یا مسابقتی مقامات پر ناقص ہوسکتا ہے ، لہذا آپ ایک مثالی دنیا میں کامل جرمن پراپرٹی کو دریافت اور خریدنے کے ل a اپنے آپ کو ایک یا زیادہ سال کی اجازت دے سکتے ہیں۔

جرمنی میں پراپرٹی بیچنا
اس پر غور کرنا ضروری ہے ، خاص طور پر اگر آپ اچانک اقدام کی توقع کرتے ہیں تو ، آپ اپنا گھر ضائع کردیں گے۔ چونکہ لین دین کے بیشتر اخراجات خریدار کے ذریعہ وصول کیے جاتے ہیں ، جرمنی میں پراپرٹی بیچنا نسبتا cheap سستا ہے۔

اس کے علاوہ ، جب تک آپ خاص طور پر عام علاقے کو منتخب کرنے میں کامیاب نہیں ہوجاتے ، پراپرٹیز کی منتقلی میں سست روی ہوسکتی ہے ، اور اس سے آپ کی بڑی رقم خرچ ہوجاتی ہے۔ کرایے کا بازار مضبوط ہے اور یہاں تک کہ اگر آپ غیر قومی شہری ہیں تو بھی ، آپ کو جرمنی میں جائیداد رکھنے کی اجازت ہے ، لہذا آپ شہر چھوڑنے کے کافی عرصے بعد اپنی سرمایہ کاری سے مستفید رہ سکتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں