جرمنی میں ملازمت کیسے حاصل کی جائے؟ 1

جرمنی میں ملازمت کیسے حاصل کی جائے؟

چاہے فرینکفرٹ کی بینکنگ انڈسٹری میں اپنی خوش قسمتی کا پیچھا کرنا ہو، BMW کے لیے میونخ میں آٹو موٹیو کی ترقی کو تلاش کرنا ہو، یا اسے برلن کے مارکیٹنگ کے شعبے میں بڑا بنانا ہو، جرمنی ملازمین کے لیے ایک مقناطیس ہے۔

جرمنی کی وفاقی ایمپلائمنٹ ایجنسی کے مطابق، ملک کو ہر سال تقریباً 400,000 ہنر مند تارکین وطن کی اپنی مزدوری کی ضرورت پوری کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس مانگ کی کئی وجوہات ہیں، جن میں عمر رسیدہ آبادی بھی شامل ہے، لیکن جرمنی کی مضبوط معیشت ملازمت کے امکانات کا سب سے اہم محرک ہے۔

پبلک جرمن ملازمت کی سائٹیں
فیڈرل جابز ایجنسی، لیبر مارکیٹ کی خدمات فراہم کرنے والی جرمنی کی سب سے بڑی ایجنسی کے پاس دنیا بھر میں 700 سے زیادہ ایجنسیوں اور دفاتر کا نیٹ ورک ہے۔ تاہم، انٹرنیشنل پلیسمنٹ سروس (ZAV) کام کے مواقع کے بارے میں معلومات پیش کرتی ہے، بشمول آرام دہ ملازمتیں۔ آپ اپنا پروفائل ان کے کام کی سائٹ پر بھی پوسٹ کر سکتے ہیں – نیز اپنی قابلیت اور پیشے کی جھلکیاں، آپ کہہ سکتے ہیں کہ آپ کس قسم کی پوسٹ تلاش کر رہے ہیں جس شعبے کے اندر۔ جرمنی میں نوکری کیسے تلاش کی جائے اس کی مختصر تفصیل یہ ہے؟
آپ انہیں ای میل کرسکتے ہیں یا + 49 (0) 30 1815 1111 پر مشورے کے لئے کال کرسکتے ہیں۔ یہاں آپ اپنی ملازمت کی فہرستیں تلاش کرسکتے ہیں یا قلت کی پوزیشنوں میں اہل ملازمین کے لئے ایجنسی کا صفحہ تلاش کرسکتے ہیں۔

جرمنی میں ملازمت کی ویب سائٹیں
جرمنی میں ملازمتیں اکثر جرمن کام اور بھرتی کرنے والی ویب سائٹوں پر (ایوببرسن) پر مشتہر کی جاتی ہیں ، جن میں سے کچھ مختلف شعبوں میں مہارت حاصل کرتے ہیں یا جرمنی میں غیر ملکیوں کے عہدوں پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔

نوکری پائلٹ
جاب اسٹیرز
جبوح – آغاز میں نوکریاں
کیمیٹا
کونو
مونسٹر
پراٹکوم
مائن اسٹیلنبورسن
جرمنی میں انگریزی بولنے والی ملازمت

کریگ لسٹ۔ جرمنی میں انگریزی بولنے والی کچھ ملازمت سمیت آرام دہ اور عجیب و غریب کام
انگریزی کام
مقامی
اعلی بولنے والی ملازمتیں – جرمنی میں انگریزی بولنے والی نوکریاں (اور دوسری زبانیں)
ماہر

اکادمک – تعلیمی اور تحقیقی نوکریاں
جاب ویئر – انتظام اور ماہر
اسٹوفینبیل – انٹرنشپ اور گریجویٹ نوکریاں
اسٹیپ اسٹون – مثال کے طور پر انٹرنشپ اور گریجویٹ پوزیشنوں پر مشتمل ہے۔
جرمنی میں بھرتی کرنے والی ایجنسیاں
جرمنی کے پیلے رنگ کے صفحات (گیلبی سیٹن) پر آببیٹسورمیٹلنگ کے تحت ایجنسیوں کی تلاش کریں۔ وہ قابل اعتبار ہوں گے اگر وہ Bundesarbeitgeberverband der Personaldienstleister (BAP) ، فیڈرل ایمپلائرز ایسوسی ایشن آف پرسنل سروس پرووائڈرس کے ممبر ہیں۔ لہذا ، آپ کو جرمنی میں کام کرنے والی متعدد عالمی بھرتی کمپنیاں ملیں گی ، جن میں سے بیشتر غیر ملکی ماہر ملازمت کی فہرست دیتے ہیں۔

درخواست لکھیں
جرمنی کی کارپوریشن کو دی جانے والی درخواست میں عام طور پر ایک کوریونگ دستاویز ، ایک سی وی ، جس میں تصویر ، سرٹیفکیٹ ، اور تعریفی دستاویزات ہوتی ہیں شامل ہیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ضروری اسناد موجود ہیں اور اپنے کور لیٹر میں ان پر زور دیں۔

ویزا کی درخواست کریں
یورپی یونین ، سوئٹزرلینڈ ، لیکٹسٹن ، ناروے اور آئس لینڈ کے شہریوں کو جرمنی میں کام کرنے کے لئے ویزا حاصل کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

کیا آپ آسٹریلیا ، کینیڈا ، اسرائیل ، جاپان ، نیوزی لینڈ ، جنوبی کوریا یا امریکہ کے رہائشی ہیں؟ پھر آپ بغیر ویزا کے جرمنی میں داخل ہوں گے اور تین ماہ تک قیام کریں گے۔ تاہم ، اگر آپ یہاں کام کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو رہائشی اجازت نامے کے لئے درخواست دینے کی ضرورت ہوگی جو آپ کو ایک منافع بخش ملازمت اختیار کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

دوسرے تمام ممالک کے لوگوں کے لئے ویزا ضروری ہے۔ جرمنی میں آپ کے پاس ملازمت کا معاہدہ پہلے ہی موجود ہے تو آپ صرف اس کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔ اپنے ملک کے جرمنی کے سفارت خانے میں ملاقات کریں اور اپنے ممکنہ آجر کو مطلع کریں کہ ویزا کی تمام رسمی کارروائیوں کے مکمل ہونے سے پہلے کچھ وقت لگ سکتا ہے۔

ملازمت کی تلاش کے ل You آپ کو چھ ماہ کا ویزا ملے گا اگر آپ کے پاس جرمنی میں اعلی تعلیم کی ڈگری ہے جس کی پہچان ہو۔

ہیلتھ انشورنس کا حصول
جرمنی میں ، صحت بیمہ لازمی ہے ، اور یہ آپ کے قیام کے پہلے دن سے ہوتا ہے۔

غیر ملکی کی حیثیت سے ، کیا جرمنی میں اپنا کیریئر تلاش کرنا آسان ہے؟
جرمنی میں یورپ کی سب سے بڑی معیشت ہے اور دنیا کی پانچویں بڑی ملک ، لہذا مہارت رکھنے والے غیر ملکیوں کے لئے جرمنی میں کافی ملازمتیں موجود ہیں ، جبکہ آرام دہ اور پرسکون کام بھی آسانی سے کرنا آسان ہے۔

جرمنی میں کونسی ملازمت کی ضرورت ہے؟

اطلاقات ، معمار ، پروگرامرز کے ڈویلپر۔
الیکٹرانکس ، الیکٹریشن ، الیکٹریکل فٹر میں انجینئر۔
نرسوں.
آئی ٹی کے مشیر ، آئی ٹی تجزیہ کار۔
ماہرین معاشیات اور کمپنی کے انتظام میں ماہر۔
مؤکلوں ، اکاؤنٹ مینیجروں کو مشیر.
پیداوار کے لئے معاونین
لین دین میں نمائندے / معاونین

جرمنی میں ملازمت تلاش کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟
اس کے بعد ویزا قبول ہونے میں چار سے چھ ہفتوں کا وقت لگے گا ، لہذا اس سارے عمل میں چار سے پانچ ماہ تک کا وقت لگے گا۔ لہذا ، اگرچہ آپ جرمنی میں ملازمت کا شکار فوری طور پر شروع نہیں کرسکتے ہیں ، روزگار کا راستہ واضح ہے۔

کیا میں نوکری کے بغیر جرمنی جاسکتا ہوں؟
آپ کے بارے میں سوچنا نوکری کے بغیر جرمنی جاسکتا ہے 2020 میں؟ ٹھیک ہے ، جواب ہاں میں ہے۔ تم کر سکتے ہیں. یورپ کی سب سے بڑی معیشت ہونے کے علاوہ ، جرمنی ساتھ ہی ساتھ یورپ کی مضبوط ترین معیشت بھی ہے۔
جرمنی میں ، کام کا آغاز
جرمنی اتنی مہارت کی کمی سے اتنا متاثر نہیں ہے جتنا یورپ کے کچھ دوسرے حصوں میں بے روزگاری کی سطح کم ہے اور ملک بھر میں مہارت کی کوئی کمی نہیں ہے۔ تاہم ، سائنس ، ٹیکنالوجی ، انجینئرنگ اور ریاضی (STEM) اور صحت کے پیشوں میں ، خاص طور پر جنوبی اور مشرقی جرمنی میں ہنر مند کارکنوں کی کمی ہے۔

جولائی 573,000 کے اعدادوشمار کے مطابق جرمنی میں فی الحال صرف 2020،800,000 سے زیادہ کام کی شروعات ہے۔ ایک سال قبل یہ تعداد تقریبا XNUMX،XNUMX سے کم ہے۔ انگریزی تعلیم اور مہمان نوازی جیسے علاقوں میں ، آسامیوں میں ہنر مند پیشوں کے ساتھ ساتھ آرام دہ اور پرسکون کام بھی شامل ہے۔

جرمنی میں تدریسی نوکری
مقامی انگریزی بولنے والوں کے پاس جرمنی میں انگریزی سکھانے کے بہت سارے مواقع موجود ہیں: اسکول کے بچے ، بوڑھے زبان کے اسکول کے فارغ التحصیل ، نجی ٹیوشن ، نیز غیر ملکی کمپنی کے ملازمین کو انگریزی کی پیشہ ورانہ تعلیم۔ اس کے علاوہ ، آپ کو TEFL کے لئے ایک ڈگری اور تجربہ کے ساتھ ساتھ ایک سند کی بھی ضرورت ہوگی۔ اسی طرح ، آپ TEFL ملازمتوں کی تلاش کرسکتے ہیں (اگرچہ بہت ساری ویب سائٹ ملازمتوں کی فہرست دیتے ہیں) یا بین الاقوامی اسکولوں ، جرمن زبان کے اسکولوں ، یا جرمن یونیورسٹیوں میں ملازمتوں کی جانچ کرسکتے ہیں۔

اخباروں میں جرمن نوکری
علاقائی سطح پر انتہائی ہنر مند یا تعلیمی ملازمت کے ل German جرمن اخبار کی نوکریاں ، قومی اخبار ہفتہ کے ایڈیشن کی کاپیاں خریدیں یا آن لائن دیکھیں: فرینکفرٹر ایلجیمین زیتونگ ، سدڈوئچے زیٹونگ (میونخ اور ساؤتھ) ، ڈائی ویلٹ ، ہینڈلز بلٹ (ڈیسلڈورف) ، فرینکفرورٹ رندچاؤ ، برلن آن لائن اور برلنر زیتونگ۔ نیز ، آپ آسانی سے یہ ملازمتیں جرمنی میں تلاش کرسکتے ہیں۔

کاروباری ویب سائٹیں
بہت ساری بین الاقوامی کمپنیوں کو اپنی کمپنی کی ویب سائٹ پر انگریزی اور جرمن دونوں میں اشتہار دینا ہے۔ تاہم ، اسامیوں کو اسٹیلنجبوٹ ، کیریری یا واکانزین کے تحت درجہ بندی کیا گیا ہے۔ ایڈی ڈاس ، الڈی ، بی اے ایس ایف ، بایر ، آڈی ، بوش ، ڈیملر ، ڈوئچے بینک ، ای ایون ، لڈل ، مرک ، ایس اے پی ، سیمنز اور ووکس ویگن جرمنوں کی اولین فرموں میں شامل ہیں۔ تاہم ، متعدد چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں (ایس ایم ای) کے بارے میں مت بھولنا جو جرمن معیشت کا ایک اہم حصہ ہیں ، لہذا اپنے علاقے میں موجود لوگوں کی جانچ کریں۔ اگرچہ ، جرمنی میں تمام کمپنیاں حکومت کی بزنس رجسٹری (انگریزی میں) کے ذریعے پائی جاسکتی ہیں۔

جرمنی میں نیٹ ورکنگ کی نوکریاں تلاش کریں
نیٹ ورکنگ ایک ایسی چیز ہے جو بہت سے جرمنوں کے دوستوں یا قریبی ساتھیوں کے مابین کی جاتی ہے ، اور جب آپ پیشہ ور تنظیموں اور کانفرنسوں کے ذریعہ رابطے (اور اس طرح نوکری) حاصل کرنے کی کوشش کرسکتے ہیں تو آپ اس پر بھروسہ نہیں کرتے۔

تاہم ، کمپنی اور تکنیکی نیٹ ورک جرمنی کی لنکڈ ان میں کیریئر کے اشتہارات ہیں۔ متبادل کے طور پر ، میٹ اپ گروپس کے ذریعہ رابطہ قائم کریں یا ہم خیال ذہانت والے سابق پاٹوں کے ساتھ اپنا بنائیں۔ آپ کبھی نہیں جانتے کہ آپ کس سے مل سکتے ہیں ، اور یہ کہاں جا سکتا ہے۔

قیاس آرائی پر مبنی ملازمت کی درخواستیں ، جرمنی
قیاس آرائی کی درخواستوں کے ساتھ جرمن کمپنیوں سے رجوع کرنا بالکل مناسب ہے۔ اس کے بعد ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنا ہوم ورک احتیاط سے کرتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنائے کہ آپ کی مہارت اور تجربہ صرف وہی ہے جو کمپنی ڈھونڈ رہی ہے۔

ٹرینیشپ ، انٹرن شپ اور جرمنی میں رضاکارانہ خدمات انجام دیں
یوروپی کمیشن ٹرینیشپ آفس (بیورو ڈی اسٹیج) کے ذریعہ یونیورسٹی کے فارغ التحصیل افراد کے لئے یورپی یونین کے ٹرینیشپ تلاش کریں یا AIESEC (طلباء اور حالیہ گریجویٹس) یا IAESTE (سائنس ، انجینئرنگ ، اور آرٹ کے طلباء) انٹرنشپ اور موسم گرما کی تقرریوں کی آزمائش کریں۔ اس کے علاوہ ، آپ یورو پلیسمنٹ اور ورک بیرون ملک اشتہار انٹرنشپ کے لئے بھی درخواست دے سکتے ہیں۔ لہذا ، امید ہے کہ اس مضمون کو پڑھنے سے آپ کو جرمنی میں ملازمت تلاش کرنے میں مدد ملے گی؟

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں